sobota, 31 sierpnia 2013

Ogromnie przepraszam. Przepraszam za to, że Was okłamałam. Rozdział miał być za 3-4 dni. Minął tydzień z kawałkiem i nadal go nie ma. Muszę się jednak jakoś wytłumaczyć. Byłam na wakacjach w górach i nie miałam dostępu do internetu. Dopiero dzisiaj przyjechałam i od razu dopadłam kompa. ROZDZIAŁ 3 POJAWI SIĘ JUTRO LUB NAJPÓŹNIEJ POJUTRZE.
Jeszcze raz proszę o wybaczenie :DD

A tak z innej beczki: ostatnio do gustu bardzo przypadły mi opowiadania DRAMIONE. Czy mógłyby mi ktoś polecić jakieś? ^^
I jeżeli ktoś lubi właśnie tą parę i pozostałych bohaterów Harry'ego Pottera to serdecznie polecam blog:
                                           diabelska-wpadka.blogspot.com

Naprawdę warto przeczytać o Goyle'u w roli geja, Rona jako jego kochanka i Hermiony w zielonych, koronkowych stringach xddd

Do jutra lub pojutrza.
Amy <3

2 komentarze:

  1. Też czytam bloga ciotek :) jak nadal szukasz blogów dramione to zapraszam fo mnie -> foreverdramione.blogspot.com
    Ps. Świetne opowiadanie :* Mirabella

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy