środa, 11 września 2013

Prośba :D

Hej wszystkim :)
Dzisiaj post, ale nie odnośnie następnego rozdziału.
Od pewnego czasu czytam blogi DRAMIONE. Wiele już odwiedziłam i skończyłam i zabrakło mi już blogów do czytania. Znacie może jakieś fajne? Bardzo bardzo proszę!
Jeżeli tak ,to napiszcie adresy pod tą notką w komentarzach. A może macie jakieś swoje blogi?
Jeżeli tak, to jeśli by można to też poproszę o linki ;33 Chętnie zajrzę na każdy :))
Ach, no i kolejny rozdzialik pojawi się jakoś w sobotę ^^
No i jeszcze jedna sprawa.
Jeżeli macie jakieś pytania, albo po prostu chcecie pogadać to tu jest moje gg : 48592902 :P
Całusy
Amy <33

2 komentarze:

  1. Polecam fantastyczny blog o Dramione : heartbeat-in-the-silence. Mam nadzieję, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :3 na pewno poczytam ;3
      Pozdrawiam i zapraszam na następne rozdziały :)
      Amy <3

      Usuń

Obserwatorzy